Ana içeriğe atla

en güzel hikayem

     İşin sonunda her şeyin değersiz gelmesi çok garip değil mi? Ama olsun sonuçta bunu biliyorduk. Baharın gelmesi ama yazın gelmemesi gibi bir hisse benziyor. Her ne kadar benzese de değersiz bir anlamı yok dert olmasın diye. Ağlamıyorum da artık. Kabullendim birçok şeyi, her şeyi. Olsun dert olmasın, herkes üstüme gelmesin, ben suçlu, ben kötü.


    Yoksa geçmiyor, üzmek istiyor, hayat bekliyor ama olsun da hep de kimseye dert olmasın diye. Geçiyor mu yoksa? Bilmem! Geçsin mi? Bilmem! Bildiğim düşüncelerimi de artık bilmiyorum. Bilinmezlikler arasında biliyormuşçasına geziniyorum sadece.


    Toprağın yağmura aşık olması gibi tanıdık bir his sen misin sebebi? Evet, sanırım! İmkansız gibi bir mesele. Ama olsundu imkansızlar da imkansızdı. İmkanlar da sanırım. Ben kayboldum yeniden seni bulurum diye, seni düşünürüm diye. Ezberledim bütün köklerini, benim olabil diye.


    Çizmek istedim her şeyi herkesi. Silmek istedim kötü hisleri düşünceleri. Belki de beceremedim, belki de becerirdim renklerin koyu olmasaydı. Bilmiyorum... Olamam ki ben hep istediğin gibi. Birçok şeyi kabullendim artık yüzümdeki çizgiler başkalaştı bazı şeyler anlaştı içimde, en güzel hikayemi bitirme kararı aldım.

    

    Günler değişti ama sana dönüşmedi, seslendim sana değişsin dedim, çığlık çığlığa. Kulaklarım patlıyor, sessizliğinden. Ben bu kadar bağırırken, susman canımı acıtıyor. Acılar yapışıyor kalbime gitmiyorlar, vurduğumda yayılıyorlar. Yükümden kurtuldum, sonbahar gelmiş gibi döktüm yapraklarımı sana. Ama olsundu! Bazen ne yaparsan yap olmuyor, bazen.


    Bitecek, zor olacak ama bitecek. En güzel hikaye sonuçta sonsuza kadar devam etmesi imkansız. Bedenim zayıfladı kalbimi güçlendirmek için, dayanamıyorum artık bazı olaylara, davranışlara, hislere... Sıkıp pis kanı akıtıp dağlamalıyım artık ya da belki de neşteri göğsüme sokup bitirmeliyim. Bazen ne yaparsan yap olmuyor, bazen.


    İnsanları belki de kendi kirli camımdan bakmamalıyım, belki camdaki kirler insanların doğru görmemi engelliyordur. Belki de herkes iyi değildir? Benim de zaten artık hiç gücüm kalmadı, umudum kalmadı, yüzüm yok. Bitmesi en uygunu olacak en güzel hikayemin.


    En güzel hikaye bitmeli ki yeni güzel hikayeler yazılsın. Yazılmaya başlansın ya da yaşansın. Bazen ne yaparsan yap olmuyor bazen. Ben kesilene kadar yüzdüm ama görünmeyince karan, bıraktım kendimi attım bir taş gibi. Yanmıştı, çizilmişti ama seyrettim ağlayarak sabredip, çok sevdiğim bir filmi. Artık yalnız senin için üzülüyorum. Bitti zor oldu ama bitti. Benim de zaten hiç gücüm yok yüzüm yok hiç umudum yok. Ama bil ki farklı bir hayaldi, işkenceydi bazen, bazen çok güzeldi.


    Ama anlıyorum sesinden, kurtulmuşsun sen.

    Nokta konmuş bitmiş

    En güzel hikayem. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

i wanna heal i wanna feel

 bir klavyeymiş gibi basıyorum tuşlara hiç durmuyorum. sanki şarkı yazar gibi şarkı söyler gibi, yazdığım harfler sonrasında çıkan seslerin oluşturduğu notalar ile şarkı yazıyorum. bu şarkı sonsuza kadar evrende yankılanıcak. ortaya çıkan türü zaman zaman değişiklik göstericek, kimi zaman sert bir metal şarkısı iken kimi zaman seni başka dünyalara götüren jazz olacak. bu bana bağlı. hayatımdaki her sonucun bana bağlı olması gibi. çok saçma değil mi? hayat, sanki böyle marshmallow gibi. bilemedim. ne yapabilirim ki dinlemek dışında, okumak dışında. söylemek dışında. hiç.  i have become so numb what the hell waiting for? her şey bir şeyle başladı, zaman. her şey bir şeyle bitecek, zaman. baskı altında ayakkabılarının altında yürümekle geçecek zaman.  bir adım daha yaklaştığını sanacaksın ama imkansız. çünkü o bir şeyle başladı. ne olduğunu bilmiyorum. ne kadar çabalasan da fark etmez! çok soyut değil mi? olması gerektiği gibi. çok çabalarsın ama işin sonunda bu bir hiçtir. hiçbir şey kay

bir, iki, güzel.

 Görünür, duyulur, bulunur, sakinleşir. Yürünür, sevilir. Kaybolur bi gün, unutulur o gün. Olur, görülür, ölür. Sonlanır. Fark eder, değişilir, bilinir, büyür, akar. Durur, biter, gider, alır. Anlaşılır. Var, değer. Yal ve nız. İki hece söylemek belki bir, belki daha kısa saniye. Bir ve iki. İki sayı, iki birbirine yakın olduğu kadar da uzak sayı. Yeri gelir iki, bir olur yeri gelir bir, iki. Biri kendine eklersen iki elde edersin. Birini hiç kendine ekleyebilir misin? Biri kendine ekleyince bir olur mu hiç. Bilmem? Bir ve iki. İki kelime, söylemek belki bir belki daha kısa saniye. Oysa aralarına sonsuzluğu sığdırıyorlar. Bazen çok küçükmüş gibi geliyorlar bazen de evrenden daha büyük. Bir ve iki. İki varlık, tanımak belki bir belki daha kısa saniye. Gü ve zel. İki hece, söylemek... Biliyorsunuz! Sen ve ben. İki insan. Ben ve sen. İki varlık. Biz? Sonsuzluk? Seninle bir olmak. Paha biçilemez. Seni düşünmek, iki kelime belki bir belki daha kısa saniye. Za ve man. İki hece... Göreceli ol